Sabtu, 28 April 2012

AJARAN NIK AZIZ JELAS TERPESONG

Nik Aziz Nik Mat, Menteri Besar Kelantan yang juga merupakan Mursyidul Am PAS ternyata membawa pengikut-pengikutnya ke jalan yang jauh terpesong.

Ini dapat kita lihat apabila beliau yang di gelar sebagai tuan guru menyeru kepada ahli-ahli PAS supaya mengikuti demonstrasi BERSIH 3.0 yang di ketuai oleh Ambiga.

Ambiga ialah peguam yang menjadi peguambela kepada Lina Joy yang pernah menggemparkan negara kerana memohon untuk menjadi murtad.

Nik Aziz terkenal kerana diiktiraf oleh pengikut-pengikut PAS sebagai seorang Ulamak dan seharusnya beliau tahu akan hukum hakam orang murtad dan orang yang menyokong usaha ke arah itu.

Adakah Nik Aziz nyanyuk, lupa atau sengaja tidak mahu peduli tentang semua itu? Adakah kerana terlalu taksub dengan kuasa makan semua itu diletakkan ke tepi?

Jelas lah kini ajaran yang di bawa oleh Nik Aziz memungkinkan seseorang itu mengikut telunjuk orang yang menyokong murtad serta seks bebas. Tapi apa nak dihairankan juga, Nik Aziz boleh memastikan seseorang itu terhapus dari segala dosa dan masuk syurga..

Taubat la Nik Aziz Nik Mat, sementara masih ada umur dikandung badan.



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: