Ahad, 22 Disember 2013

CYBERTROOPER BN BERTAUBAT !!! BN BAKAL KALAH PRU 14

Dalam PRU ke 14 nanti nampaknua Barisan Nasional sudah menunjukkan jalan jalan kekalahan apabila ada cybertrooper Barisan Nasional yang sudah berpaling arah ke Pakatan Pembangkang. 


Gambar diatas jelas menunjukkan bahawa pemilik akaun Facebook Land Koperal Tangkap Lalat telah pun bertaubat dan dalam posting diatas beliau mengatakan yang beliau bertaubat sebab hampir di langgar lori.

Hahaha..kenapa la kamu tak betul betul duduk bawah lori tu sambil kepala kamu ada di bawah tayar bersepai macam tembikai masak terhempas kan lebih baik.

Sangkakala bukan marah sebab dia bertaubat, tapi marah sebab di menipu orang, dia mengeluarkan posting taubat tu pada bulan Mei 2013 dan akaunnya baru dibuka pada bulan Arpril 2013 kalau tak percaya, boleh la buka akaun penyangak ni.


Kantoi le pulak cyber warrior pakatan hancing ni nak tuning kepala orang, macam orang bodoh sangat agaknya.

Sebab dah tau pilihanraya nak dekat, jadi masa tu pencacai bangang ni buat le akaun dan tak sampai sebulan selepas tu kelam kabut kononnya hampir nak di langgar lori sampai bertaubat nak masuk PAS. 

Agak agak le bro kalau nak menipu tu, jangan le ketara sangat sampai orang boleh kesan.

Yang si bahalol pencacai Pakatan pulak masukkanlah posting bertaubat si pencacai ni dalam fb dan bertanya kepada cybertrooper yang lain bila nak bertaubat.

Kahkahkah..Sangkakala punya le ketawa sampai hairan orang dalam rumah kenapa ketawa kuat sangat. 

Mana tidaknya, baru 21 hari buka akaun dah di panggilnya cyberyrooper lepas tu yang buat Sangkakala ketawa, semua posting dia adalah komen komen dia dalam Harakahdaily.

Kalau setakat komen dalam harakah lima ke enam kali tu dah layak dipanggil cybertrooper ke? Atau pencacai bila ada satu posting je dah dipanggil atau digelar cybertrooper oleh pakatan haram korang tu? 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan