Isnin, 26 Mei 2014

WALAU DITAHAN POLIS !!! RAZLAN MASIH TIDAK BERGANJAK

Ketua pemuda UMNO bahagian Seputeh yang juga merupakan Ketua Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan yang ditahan Polis petang tadi menyeru kepada semua ahli parti terutamanya Pergerakan Pemuda agar menyayangi parti.

Beliau mengeluarkan kenyataan tersebut apabila ada sesetengah pihak mengatakan bahawa beliau tidak diendahkan apabila ditahan pasukan polis kerana mengadakan demonstrasi di Pulau Pinang apabila salah seorang ADUN Pakatan negeri tersebut mengatakan UMNO celaka.


Semangat juang Razlan memang telah memperlihatkan bahawa masih ada anak muda dalam UMNO yang akan bertindak jika ada sesiapa yang cuba untuk menggugat nama baik parti.

Sangkakala juga dapat merasakan bahawa buat masa ini, seluruh tenaga pemuda dan ahli UMNO ada bersama sama dengab beliau dan mengharapkan perkara ini dapat diselesaikan dengan cara baik.

Kepada saudara Razlan, kami masih berdiri teguh dibelakang beliau dan tidak akan berasa segan silu jika diminta untuk duduk sebaris dalam mempertahankan parti.

Tahniah Razlan, anda telah buktikan anak melayu jangan dicabar!!!



7 ulasan:

  1. Anak Razlan, PENDEKAR ISLAM/Melayu TULEN ni, tolong GANTIkan mana-mana pemimipin UMNO-LIBERAL-PENAKUT yg. disuap dgn. sudu 'emas' dr. kecil; tak pernah hidup susah, yg. asyik nak jaga hati si PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL yg. begitu KURANG AJAQ, asyik nak HINA/GERTAK hak, identiti dan sejarah BUMIPUTERA Islam/Melayu, terutamanya yg. miskin dan tertindas di Tanah Melayu, bumi pusaka nenek moyang kami ni!

    Islam/Melayu liberal–PENJAHANAM-agama/bangsa/negara-lah yg. menyebabkan hak, identiti dan tanah pusaka Bumiputera Islam/Melayu TERGADAI!

    Dan aku syak si mamat-kari-LIBERAL ni masuk UMNO hanya kerana GILA-kuasa nak jadi PM - bukan berjuang TULEN demi agama/bangsa/negara! Begitu juga si LIBERAL-mudin-nozri - semua ni "the three stooges"!

    Dan si pemimpin Islam/Melayu-LIBERAL- terutamanya yg. pikiaq mcm. "OMPUTIH- you", memang amat dipuja si EvangeliSStar! Tengok si si Cina RASIS kat EvangeliSStar ni, bukan main lagi kutuk PEMUDA UMNO yg. berdemo dgn. BERANI tu, dan asyik bilang Malaysia ni negara sekular (setakat ni tak dengaq lansung pemimipin UMNO yg. hentam si Cina RASIS ni, yg. ternyata amat benci ISLAM), dan si Cina ni asyik memuja parlimen British (Westminister) dan bahasa Inggeris - dasar si ejen-KEPARAT Barat-ZIONIS! Lihat di - http://www.thestar.com.my/Opinion/Columnists/On-The-Beat/Profile/Articles/2014/05/25/Stand-up-and-speak-up-Moderate-Malaysians-have-the-right-to-tell-our-politicians-that-we-want-the-li/ , Stand up and speak up, by wong chun wai, May 25, 2014:
    Moderate Malaysians have the right to tell our politicians that we want the liberal, secular and plural ways…. should be sent to Westminster to learn the meaning of good parliamentary practices. But we are not quite sure if he is capable of following the debates in English….

    Dan si LIBERAL–PENJILAT-si Barat/ZIONIS ni yg. asyik melalak psl. falsafah/undang-undang “demokrasi dan hak asasi KESAMAAN/KEBEBASAN" SAMPAH/PENIPU si KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS kat Tanah Melayu/Dunia Islam kita – tengoklah Israel , sekutu kuat si Barat, boleh pula bunuh/penjara/rompak dan rampas tanah Bumiputera Islam Palestin dlm. GENOSID berterusan (utk. MENGURANGKAN seramai BUMIPUTERA Islam Palestin termasuk di kem-kem pelarian di Syria, Jordan, Lebanon dan Turki - dgn. meracun mereka melalui pembunuhan atau pemberian makanan/vaksin-penuh-virus-penyakit/kemandulan; termasuk bawah UN/NGO-NGO Barat yg. dikuasai ZIONIS-Israel), di mana beribu kanak-kanak BUMIPUTERA Islam Palestin setiap tahun di penjara oleh mahkamah TENTERA Israel dgn. sesuka hati (lihat di http://rt.com/news/158556-israel-palestinian-children-confinement/ , 'Blindfolded & bound': Israel puts more Palestinian kids in solitary confinement, May 13, 2014) ; adakah mereka dikutuk si Barat/UN (yg. dikuasai si Barat-ZIONIS) ? ! Bahkan Barat-ZIONIS/Israel boleh menyerang/menjajah Dunia Islam yg. kaya minyak-gas dgn. membunuh/menyiksa sesuka hati umat Islam secara beramai (Genocide), dan tak pula dihentam si LIBERAL-GILA-“demokrasi dan hak asasi KESAMAAN/KEBEBASAN" SAMPAH/PENIPU si KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS, dan UN-ki Moon BANGSAT tu!

    makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam
  2. Ya kami berada "DIBELAKANG" (bukan nya seiring atau dihadapan) saudara ! Kalau terjadi apa apa pada saudara ,kami akan cabut dulu...

    BalasPadam
  3. Kami buat demo di DAP HQ jalan pudu KL. Bkn di Pulau Pinang admin.

    BalasPadam
  4. Hang buat masalah, hang tanggung sendiri. Jgn babitkan kami.... okay?

    BalasPadam
  5. Razlan... kami berada bersama kamu... kami tak rela diri kami, agama kami dan bangsa kami di maki oleh sesiapa sahaja..

    BalasPadam
  6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  7. Saudara RAZLAN dah buktikan dan tunjuk bahawa UMNO masih ada ramai pemimpn pemimpin muda yang berani dan tegas.Pemimpin veteran awas.Saya lihat pemilihan akan datang saudara saudara semua akan terjerumus kecundang walau banyak mana pun duit ada.Sama ada ikut arus pembaharuan orang muda atau Parti akan tenggelam dengan tindak tanduk pemimpin2 hangat hangat tahi ayam dan korup.Berubahlah dan lihat sekeling kamu anak muda UMNO tidak lagi mahu UMNO menjadi Parti ber alah.Mereka mahukan UMNO jadi Nakhoda berwibawa dan bertanggungjawab serta diyakini.Dayung sudah ditangan,apa lagi ayuh dayung sampai ke muara.Syabas RAZLAN.

    BalasPadam